Elīna Gubāte

2018-01-09

Es esmu "Rudās Lapsas nometnes"  piedzīvojumu ideju ģenerators un virzītājs. Mana lielākā vēlme ir augt un attīstīties kopā ar mūsu nometniekiem un katru gadu realizēt jaunas un aizraujošas idejas. Bērnībā taču svarīgākais ir rast piedzīvojumu sajūtu un izbaudīt to - manuprāt, vasaras brīvlaiks tam ir vispiemērotākais. 

Ja reiz aicini baudīt piedzīvojumus bērniem, tad, manuprāt, tas ir jādara ikvienam, kurš piedalās nometnē - arī pedagogiem. Cik daudz jauna esmu izbaudījusi un iemācījusies tieši nometnēs! Ar milzīgu prieku ik gadu gaidu nometnes un lepojos, kad tās ir noslēgušās, jo ar patiesu gandarījumu varu teikt - mūsu komanda strādā lieliski un labie vārdi un pateicība, kas "atceļo" pie mums pēc nometnēm ir jauns stimuls būt vislieliskākajiem, interesantākajiem un enerģiskākajiem nometņu organizētājiem! 

Pēc profesijas esmu pirmsskolas un sākumskolas pedagogs - šajā jomā strādāju jau vairāk kā 10 gadus - gan kā pedagogs, gan kā direktora vietniece, taču šobrīd vadu Izglītības un attīstības centru "Emīla skola" .

© 2018 Rudās Lapsas nometnes
Izveidots ar Webnode
Izveido savu bezmaksas mājas lapu! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Uzsākt darbu